TRANSFORMERS: Galactic Trials
Roll out for an intense fusion of arcade racing and combat in the TRANSFORMERS Galactic Trials! Evil NEMESIS PRIME has stolen the Prime Relics, which bestow incredible powers on whoever possesses them. Now the AUTOBOTS and DECEPTICONS are in an explosive race to recover the relics – the future of Cybertron is in your hands! Choose your character from icons like BUMBLEBEE, MEGATRON, and OPTIMUS PRIME. Speed into action on battle- race circuits, drift and boost to charge up Energon, then unleash devastating special moves in battle. And use your experience to unlock new skills, characters, and skins. It’s the ultimate test of your favorite TRANSFORMERS’ abilities, which will decide the future of Cybertron!