Toons Kart
Take commands of the most powerfull karts in this high speed and action packed karting simulation. Collect power-ups, throw fireballs, flying saucers and turn your kart into massive robots able to destroy everything around them. But be carrefull, the circuits are full of dangers and you will have to compete against furious drivers. With its frantic gameplay on 28 beautifully designed tracks, Toons Kart will provide you long hours of fun. So drive on !