The Time Watcher
The Time Watcher is an 8-way action adventure game featuring various scenarios, bosses, enemies and songs. The Timeline is threatened by the Seven Deadly Sins. Travel through historical times and defeat each of the Deadly Sins, be the Time Watcher.