The Maverick
Outfitted with a lightweight wood stock and a digital screen display, players can choose to use the Maverick as either an assault rifle or sniper rifle, depending on their tactical needs. As an Assault Rifle the weapon’s fire rate becomes fully auto with relatively high damage at range, and as a Sniper Rifle the Maverick sports an advanced scope and a semi-auto rate of fire.