The Echo
You are the neuro-salvager...You dive into deep, dangerous neural networks...And your rent is due...You need this job badly but you have a feeling this can be...different...in a bad way...This time, will you be able to silence the echo in your mind? The Echo is a retro-cyber punk themed, first-person horror/mystery game...