Super Dodgeball Beats
Take part in insanely cool dodgeball games played to the rhythm of 18 original music tracks. Conquer your rivals in style with perfect rhythm and sweet moves. There’s nothing else like it! MULTIPLAYER: Play against a friend via couch co-op and show off your amazing skills. Choose from 4 different teams, 8 gorgeous hand-drawn levels, and select any music track you want! Perfectly time your supercharged moves to finish off your opponents! CHAMPIONSHIP MODE: Be the galaxy’s best dodgeball team in this intense single-player mode! Your squad of 4 dodgeball students must rise through the ranks and face the weirdest foes, from the fearsome Vampire dodgeball masters to the mysterious thunder-infused ancients. Make it far enough and you’ll face even weirder and more powerful dodgeball bosses! INSANE POWERUPS: Turn the tide of battle by utilising a plethora of powerups including grenades, doughnuts, stone golems and more.