Strong Moon
Strong Moon is an action and adventure videogame inspired in the 90's cartoons. Join our protagonist Strong Moon's quest to find his weird brother, who was kidnapped by a deranged magician. Explore Lunaria's planet and become stronger with new allies help, Moon Essence and our star's mighty muscles... or rather, moon?