Space Elite Force: Double Pack
Space Elite Force is an explosive space shooter for up to 2 players in local co-op, bringing back the adrenaline of classic arcade battles. Arm your ship with a vast arsenal of weapons, face diverse enemy fleets, and upgrade your spacecraft to survive relentless waves of action. Dive into intense dogfights, challenge epic screen-filling bosses, and unlock a wide range of achievements across three distinct game modes. Play solo or team up with a friend and experience the thrill of beautifully handcrafted pixel art in a true old-school space shooter.