SOVIET TIDE ARISING !
Take to the skies over the western front in this fantasy alternate timeline WW1 casual on rails sim-shooter. Fly as a heroic pilot of the Allied Empires as you take on the nefarious rocket powered forces of the Greater Soviet Union! 40+ missions of air attacks, ground attacks, and espionage! Earn endurance missions, medals, and increase your rank as you complete the story missions.