Solitaire Dreamscapes
Drift away into a world of cards and dreams. It's time to escape reality with a magical game of Solitaire! Travel through surreal landscapes and explore more than 200 levels, restoring 5 breathtaking dreamlike locations! Choose from 4 different game modes: Normal, Hard, Relaxed, and Timed. Activate 120 brand new Supersize and Challenge levels for a unique gameplay experience. Unlock 18 Solitaire variants including classics like Klondike, and new favorites such as Siegecraft or Lady Maria. Dozens of gameplay variations enrich the classic Solitaire formula – including obstacles, power-ups, frozen cards, locks, ribbons, seals, bonus cards, and more! Search every last level for gems and coins to unlock upgrades for each dream scene, and aim for the elusive “Perfect” rating. Complete quests to release beautiful butterflies and birds that bring each world to life. Immerse yourself in Solitaire Dreamscapes – where fantasy and Solitaire meet. Features: - 200 Solitaire levels! - 120 brand new supersize and challenge levels. - Play 4 different game modes, Normal, Hard, Relaxed, and Timed. - 6 classical Solitaire games such as Klondike, Spider, or Freecell. - 12 additional Solitaire variants - 60 replayable bonus Mahjong levels! - Restore 5 breathtaking dream realms! - Solve 12 quests.