Solid Void - Topsy Turvy World
A Fresh Mix Of Classic Nonogram And Jigsaw Puzzles. Flex your puzzle skills and master nonogram and jigsaw chalenges! Welcome to a revolutionary puzzle experience where the logic of nonograms meets the artistry of Jigsaw Puzzles. Solid Void - Topsy Turvy World invites you to restore a legendary painting through a unique two-step puzzle adventure, perfect for cozy gaming sessions and mental training. Unlock a Masterpiece, Two Ways Each of the 250+ puzzles is a dual-layered challenge. First, engage your logical mind with a satisfying nonogram grid to reveal clues for the second phase where you shift your thinking as you arrange pieces of the image into a cohesive jigsaw to reveal one section of The Topsy Turvy World painting by Pieter Bruegel the Elder. Featuring calming music to sooth the mind as you take on increasingly difficult puzzles, Topsy Turvy World ramps up the challenge so that players of all skill levels can test their logic skills. With over 250 individual puzzles, players will have plenty to sink their teeth into while constantly working toward the ultimate goal of completing the larger tapestry. Solid Void - Topsy Turvy World is perfect for keeping your brain sharp. A new puzzle adventure awaits!