Soccer Kid Collection (QUByte Classics)
Save the World Cup! Soccer Kid is a unique platformer where your soccer ball is your primary tool for movement and combat. Travel the world to recover the fragments of the stolen trophy. Master the ball’s physics to perform tricks, solve puzzles, and defeat enemies. This collection preserves the experience of the two original games while featuring modern features like save states and screen filters!