Sker Collectors Bundle
Wales Interactive is proud offer you the Sker Collectors edition including Sker Ritual and Maid of Sker all in one Sker-y bundle. SKER RITUAL An intense round-based zombie survival FPS, play solo or co-op. Shoot your way through relentless waves of vicious horrors with high-octane objectives, upgrading steampunk weapons, collecting Celtic God powers, and surviving the onslaught of the Quiet Ones. MAID OF SKER Maid of Sker is a first-person survival horror, set in a remote hotel with a gory and macabre history from British folklore. Brave the nightmares of the Quiet Ones. Do not panic…don’t even breathe!