Skarlet
Warrior blood gathered from countless battlefields, fused with sorcery, produced Shao Kahn's most effective enforcer yet: Skarlet. During kombat, Skarlet gains strength from her opponent's blood, absorbing it through her skin. If you have purchased the Mortal Kombat Pass please do not purchase this content as you will be charged again.