Rough Justice: '84
In this single-player board game-inspired strategy game, solve puzzles and use dice and cards to successfully run your private security agency. Advise your agents as they deal with security, fugitive recovery, repossession cases, and more. Hire freelance agents to help complete cases! Every case has different requirements and with a wide variety of agents to choose from, finding the right agent for the case is essential. Expand your roster to accommodate more agents by completing caseloads and receiving rewards. Some cases offer diverse and immersive gameplay with genre and era-specific puzzles (read: mini-games). They are a mixture of cryptograms, digital and analog mechanics: reflex-based as well as mathematical challenges. To root out the cancer gnawing at the city, use all the power and resources available to you: from your agents and era-accurate surveillance technology to friends in high places. But look out – behind the curtains of this struggle for justice, a much bigger story is playing out. A secret organization with grand ambitions spread its influence over Seneca City, and it has you in its crosshairs.