Re:Turn 2 - Runaway
Re:Turn 2 - Runaway is a tense, character-driven psychological horror experience. Saki and her fiancé, Sen, are trapped on an abandoned train that is haunted by an evil spirit that takes the form of a little girl named Ayumi. Battle your way through the haunted train. Discover clues in mysterious abandoned locations. Escape from the nightmare and free the trapped souls from the clutches of the evil which has possessed them. But, consequences have actions. Saki must be careful, or she will meet a fate worse than the lost souls aboard Ayumi’s train. In order to stay safe, Saki must decide whether she should run, hide, or confront the evil that has set its sights upon her The thing that calls itself Ayumi is harboring a dark secret. And it’s up to Saki to uncover the truth about that darkness. But Ayumi’s evil is powerful, and if it takes hold of Saki, then all hope is lost. Saki will need to use the tools she discovers along the way to battle this evil and reveal the true history of Ayumi’s wicked ways. Re:turn 2 - Runaway is a tale of heart-breaking betrayal and horrifying evil.