Random Heroes: Gold Edition
The Earth is being invaded by terrifying aliens! It’s up to you and a bunch of random heroes to save the day and stop the invasion! Shoot and jump your way through over 108 levels to stop the alien menace and bring peace to the planet. Will you be able to survive? Collect cold hard cash to upgrade your arsenal and teach those invaders who’s boss. Unlock new heroes to play as, each with their own unique stats. Features: * Challenge your way through 9 chapters, each with 12 level! * Collect coins from enemies to upgrade your weapon! * Purchase different firearms for an extra punch! * Unlock and play as 28 different heroes with unique abilities!