Raccoo Venture - TGA21Demo
Raccoo Venture is a 3D platformer that brings the nostalgia of the 90s into a playful, puzzle-filled world inspired by the great classics. Defeat different enemies and challenges, find new costumes to customize the hero, and discover new friends who will help you on your journey to retrieve the holy relics. Discover your true destiny through a world full of magic and secret items. Save the harmony of the world and prevent chaos from returning to the land of Verta. But for that, many puzzles and the most unusual enemies will cross your path.