Purple Chicken Spaceman
"The Purple Chicken is flying through space, dodging obstacles in his way..." Earth is under attack in this quirky Shoot 'em up! And only one should-be flightless and oddly coloured fowl stands between our world and utter destruction. Join Purple Chicken as he bravely dons his fishbowl space helmet and <explanation redacted> to space, to liberate the galaxy and stop the alien invasion force before it's too late! Do you have what it takes? Are you chicken enough?