Outbreak: Contagious Memories TGA21Demo
Return to the world of '90s survival horror with this brief glimpse into Outbreak: Contagious Memories. Experience Lydia's desperate escape from an overrun urban center as she meets fellow survivors, scrounges for supplies, fights off undead monstrosities in brutally gory combat, and manages a limited inventory. Attempt to survive the nightmare with your choice of retro fixed camera, over-the-shoulder, and first-person shooter views, which you can change at any time during gameplay. Mo-cap animations, cheesy voiceovers and enhanced visuals await as you solve puzzles and fight for your life. Play the entire game in optional split-screen co-op or face the darkness alone. Can you survive the outbreak, or will you become yet another victim of the undead hordes?