Neverout
It will lock you down in a room and won't let you escape. Will you survive, or ever get out? Your only choice is to find your way to the next room – but watch out, as many traps lie ahead. Wander around for hours solving over 60 beautifully crafted levels. Neverout is a mysterious puzzle game. It puts you in a small, claustrophobic room that has only one way out and its unique mechanics allow every wall to become the floor. Watch out for something heavy, giant spikes, or getting electrocuted!