NeonLore
Neon-Lore is a first-person free form exploration game. You’ll meet interesting characters and discover what had happened to human race in the near future. As you will roam along the neon-soaked streets, you’ll discover what the world has become, how life goes on in a world of intriguing fusion of chaos and technological advancement. In Neon-Lore, you will solve puzzles and encounter with various characters and learn about their past life, dreams and fears…And get a chance to discover deeper about the social transformations that has impacted human life in the 21st century… Features: *Discover the world at your own pace. *No failing or quests, you decide about how you explore the world. *Beautiful, cyber-punk themed environments. *Meet 40 different characters and learn about their backgrounds. *Get access to 4 different audio books that contain 4 different cyber-punked themed novels, written exclusively for this game by sci-fi authors. * Relaxing and exciting cyber-punk themed soundtrack.