Murder House
A news crew breaks into the old abandoned home of an executed serial killer Anthony Smith, planning to shoot a salacious haunted house story. But is the notorious Easter Ripper really dead or is he waiting inside, ready to wipe them out one by one? Who will survive, and what will be left of them? The spiritual successor to Babysitter Bloodbath. This game simulates a 5th gen survival horror game. It uses tank controls, third person cinematic camera angles and is meant to be played with a controller. If you have a problem playing tank control games, you will not like this game. It has no auto saves, you must save with pencils which are in limited supply.