Mega Man Legacy Collection 1 & 2 Combo Pack
Jump into the entire classic Mega Man catalogue! Play the Blue Bomber’s six original 8-bit adventures in Mega Man Legacy Collection, which includes Mega Man 1, 2, 3, 4, 5, & 6. Mega Man Legacy Collection 2 continues the adventure with the series’ evolution and retro revolution across Mega Man 7, 8, 9, & 10. These collections are bursting with additional content, from time trials and remix challenges to a music player and an extensive gallery of rare illustrations.