Medieval Quest
Medieval Quest is a Match-3 Puzzle game infused with RPG mechanics in a fantasy setting. Combine swords, arrows, staffs, and more to defeat enemies and complete challenging quests. Unlock the Archer, the Cleric and the Wizard characters to face and defeat the final Dragon.