Marvel's Avengers BETA
Marvel’s Avengers BETA is an epic, third-person, action-adventure that combines an original, cinematic story with single-player and co-operative gameplay*. Assemble into a team of up to four players online, master extraordinary abilities, and defend the Earth from escalating threats. *Free Square Enix Members account required.