Liberte
Liberté: Dive into the Dark Revolution Step into the chaos of the French Revolution like never before. Liberté is a thrilling action roguelike with deck-builder set in an alternate-history Paris, where political unrest collides with cosmic terror. Take control of René, a Parisian caught in a deadly struggle among four factions while being manipulated by the mysterious Lady Bliss, an interdimensional being with her dark motives. A Battle for Paris—and Your Soul Paris has fallen into turmoil following the death of the king. Amidst this, Lady Bliss has appeared, turning the revolution upside down. As René, you must venture through war-torn streets, nurturing alliances and piecing together the truth behind Lady Bliss and her sinister agenda. Why has she chosen you, an ordinary citizen, to find Paris’s new ruler? Deck-Building Meets Roguelike Combat Customize Your Playstyle: With over 100 skill and talent cards to collect, you can adapt your strategy each run. Wield guns, blades, axes, or even music to lead the revolution! Play as Multiple Characters: René can shift between different forms, from a master hunter to a tribal warrior. Each character brings unique abilities to the fight. Dynamic Combat: Face evolving challenges with varied enemies, including eldritch creatures and Parisian rebels. Every run will test your strategic adaptability. A Twisted Parisian Landscape Revolutionary France Meets Lovecraftian Horror: Explore a Paris like no other, where historical events and characters are blended with cosmic, body horror inspired by the works of H.P. Lovecraft and David Cronenberg. Four Factions, One City: Align yourself with the Tribe, Crown, Congregation, or Rebels, each with its own goals, allies, and enemies. Your decisions will influence the fate of the revolution. Over 40 Hours of Revolutionary Gameplay With nearly 40 hours of gameplay, Liberté offers an expansive experience. From intense battles to political intrigue, every decision matters. Each faction, character, and mission brings new possibilities, ensuring every run feels fresh and unpredictable.