Leo the Cat Bundle
Leo: The Firefighter Cat Leo The Firefighter Cat is a 3D action/adventure game featuring the cutest animal in the world : a cat! Help Leo by saving Feliopolis and the kitties from danger in 20 exciting firefighter missions. Leo & Mia: Animal Rescue Become a valiant animal rescuer as either Leo or Mia! Save wildlife in the savannah from poachers and other dangers in over 15 exciting missions!