Judgment
From the team that brought you the critically acclaimed Yakuza series comes Judgment, a gritty tale of disgraced attorney Takayuki Yagami in his quest for redemption. Haunted by his past, he takes up arms as a private detective, clawing his way through Kamurocho’s underground crime network to investigate a string of grisly murders. In this psychological thriller, the balance between justice and mercy teeters on the edge. Track suspects, discover clues, and bring evidence to court - but be careful, there are dark characters at every turn. Can you distinguish between friend and foe? Take advantage of two unique battle styles to take down adversaries in electrifying encounters. Packed with Hollywood-worthy combat sequences and cinematic twists and turns, this mystery will surely keep you on your toes. This upgraded version of Judgment contains all previously released DLC and improved visuals.