Hacked: The Streamer
You shape the story of the beloved streamer PinkyPie as her world turns upside down with an unsettling message during what seemed to be a regular night. You need to collect clues and connect the dots to make the right decisions that will protect her from disaster in this interactive narrative experience. Is her streaming career over, or will she return stronger than ever? The answer is in your hands. Crafted with Passion: Our Indie Debut Immerse yourself in the thrilling story of the game streamer PinkyPie in this game with: More than fifty decision points Five endings you can reach with different decisions Quick-time events you perform in actual video games Interactions with objects in the scene to perform various actions Special focus moments that let you flash back to relevant memories to collect clues You will get to meet people in PinkyPie’s personal life as well as her streaming cohort. Ahmet, Semih, Ali, and Deniz are her devoted moderators and close companions while the plot also extends to her ex-boyfriend Ömer, her BFF and housemate Bilge, and her supportive brother Efe. Can you piece together their stories? The truth is yours to uncover. Hacked: The Streamer is the first installment of the Hacked anthology, one that puts the player in the center of an immersive experience.