Gunfire Reborn
Gunfire Reborn is a level-based adventure game featuring FPS, roguelite, and RPG elements. Players can control unique heroes—each with different abilities—as they adventure through procedurally-generated levels and pick up randomly-dropped weapons. Play Gunfire Reborn alone or cooperatively with up to three other players. Every level is random; each new restart is a brand-new experience. You will meet different heroes and experience new weapons, items, checkpoints, and unique combat rhythms throughout the game.