Gravity Duck
Have you ever wanted to be rich? What if you could become rich and control gravity!?This duck can with your help! Flip, dodge, and traverse mind-bending gravity puzzles in 140 levels in order to grab all the eggs to return to the Maui statue! Need to change direction of your gravity flips? Use the gravity wells to switch the direction you fall in order to get around obstacles and grab the eggs! Features: * Flip between 140 levels across 4 chapters * Catchy 8-bit music * Vibrant pixelated levels * Use gravity wells to change the direction in which you fall * Dodge spikes, projectiles, and traps to secure the eggs.