Gnomes Garden: Lost King
Gnomes Garden - a fun fantasy strategy game about a world of gnomes. Save the king and return prosperity to the kingdom! A bunch of quests, over 40 levels in four unique worlds – all this awaits you right now. Restore ancient buildings, collect magical harvests, carefully distribute resources. All this is the key to success. Simple controls and a helpful tutorial will allow you to easily grasp the game’s basics. If you get in a tough spot, don’t forget about the princess’s mighty magic! Gnomes Garden – find the king and return prosperity!