Glitchangels
Experience the thrill of old-school arcade mayhem, updated and improved for the modern day! Deploy your team of Glitchangels to repair 'THE SYSTEM', one corrupt subroutine at a time. Defeat hordes of enemies, purify areas of corruption and unlock devastating abilities as you go. Become a ghostly apparition, go supersonic, summon minions, nuke the world, or even rewind space-time itself! The braver you are, the deeper you go, into the depths of the virtual realm - headlong into confrontation with the five bosses of the forbidden partions.