Flappy Funny
Flappy Funny is a fast-paced, casual arcade game inspired by classic flight games, where every move can make the difference between a new score and the end of the match. CONTROL A FUNNY CHARACTER AND FACE AN ENDLESS CHALLENGE! Tap the screen to fly, navigate through the spaces between the tubes, and avoid obstacles as you try to go further and further. The further you advance, the greater the challenge and the more precise your reaction needs to be. SURPASS YOUR LIMITS AND AIM FOR THE HIGHEST SCORE! Collect fruit along the way, dodge obstacles, and keep your character in the air for as long as possible. Each match is a new opportunity to improve your score, beat your record, and show off your skills. A SIMPLE EXPERIENCE TO LEARN AND DIFFICULT TO MASTER! With one-touch controls, quick matches, and progressive challenges, Flappy Funny is perfect for playing anytime. Start playing in seconds and try to go further and further. Colorful scenarios, cartoon characters, and lots of fun make each game visually entertaining. Face tubes, obstacles, and challenges as you traverse a world full of colors and surprises. PLAY NOW AND DISCOVER HOW FAR YOU CAN FLY! Flappy Funny combines arcade, reflexes, skill, and endless challenge in a casual experience made for those who like to compete against their own record. FLY. DODGE. COLLECT. BEAT YOUR RECORD. FLAPPY FUNNY — THE FURTHER YOU GO, THE HARDER IT IS!