Farming Simulator 22: Premium Edition (PC)
Premium-Amount of Content: Game + 7 Packs + 2 Expansions A farmer’s dream of agricultural variety with six maps and a gigantic fleet of hundreds of authentic machines comes true with the Premium Edition of Farming Simulator 22! Featuring the internationally awarded base-game, seven official content packs and two expansions, beginners and returning farmers enjoy a sheer endless amount of family-friendly content for cooperative and competitive farming. All-New: Premium Expansion Adds Crops, Map & Machines Also available separately, the Premium Expansion is part of the edition and invites you to Zielonka - a new environment in Central Europe, perfect to grow vegetables: Carrots, parsnips & red beet are added to the list of overall 20 crops, alongside new factories. Authentically digitized with more details than ever, the Premium Expansion features over 35 vehicles and implements. Manufacturers Dewulf, Gorenc, Agrio & WIFO debut in the series, with even more machines by BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ & others. Year 1 & Year 2 Content Included! This edition of Farming Simulator 22 also contains the following packs: Antonio Carraro Pack, Kubota Pack, Vermeer Pack, Göweil Pack, Hay & Forage Pack, as well as two yet-to-be-announced packs. Furthermore, the forestry-focused Platinum Expansion that introduced Volvo to the series and featured many other brands, gameplay mechanics, a new map, and more are also included.