Farming Simulator 19 - Platinum Edition
Take on the role of a modern farmer in Farming Simulator 19 Platinum Edition! For the first time in franchise history, discover one of the world's leading farming brands: CLAAS. Enjoy loads of modern and classic vehicles to help you build, develop and expand your farm in two huge environments filled with exciting activities, crops to harvest and animals to tend to. Drive the biggest roster of authentic farming vehicles ever seen in a Farming Simulator game, with over 380 vehicles and pieces of equipment! New in the Platinum Edition, over 35 new vehicles and tools from CLAAS, join the other biggest names of the industry - John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, and more. Harvest all kinds of crops, diversify your activities with forestry, tend to your livestock - pigs, cows, sheep, chickens - and ride your horses. Grow your farm online with other players, and download community-created mods for an ever-expanding Farming Simulator experience!