Explosionade DX
Pilot an experimental mech and shoot giant grenades to blow up sneaky aliens. Stomp their guts, destroy their base, and save the day! All your friends are storming the Horronym Fortress but Colonel Bouche left you to guard the supply depot. Disregarding orders you open the depot to find a gigantic, prototype mech!