Enchanted Portals
Get ready for an adventure like no other as rookie magicians Bobby and Penny find themselves stuck between dimensions. As they journey through a variety of enchanting worlds, it’s up to you to help them fight their way back to their own dimension and reclaim the Magic Book. With catchy music, charming old-timey art, and non-stop comedy, Enchanted Portals is a co-op 2D platformer that will keep you on your toes. Whether you’re playing solo or with a friend, the magic never stops and the action is always fast-paced and whimsical. Join Bobby and Penny on their quest and see where the adventure takes you! * CO-OP and SOLO modes. * A collection of challenging PLATFORM STAGES, set in a variety of worlds across dimensions. * Thrilling BOSS BATTLES: each featuring a colorful unique setting and multiple different phases to go through. * A powerful arsenal of SPELLS and MOVES: fire, ice and wind ready to use from the very beginning, a handy double-jump for extra air control, a magic bubble that blocks any attack, and the ability to fly with your broom and swim underwater. * Players can be affected by a variety of STATUS EFFECTS: jump restriction, inability to attack… all of which will pose an extra challenge and spice up the gameplay. Rookie magicians Penny and Bobby return in the newly updated 2D co-op platformer Enchanted Portals, now featuring a major update packed with fresh content, new modes, and gameplay refinements. The goal: a smoother, more engaging, and challenging experience for all players. This update introduces two brand-new modes for seasoned adventurers: Book Mode, featuring all-new bossesand Boss-Only Mode, offering nonstop action for the ultimate challenge. The notoriously tough Insane Mode has been rebalanced for a fairer yet thrilling experience and now includes progress saving. Plus, 2-Player Co-op Mode now uses health pools aligned with single-player for better consistency. Gameplay pacing has also been improved, with shorter Platform Levels and smoother progression throughout.