D.U.M.B. Ducks
Stationed in deep underground military bases, the ducks were hungry. Rather than accept their given rations, they dug deeper into the earth in search of delicious snails. Instead they found the monsters of the abyss! D.U.M.B. Ducks is an action-filled, retro platform game. Slaughter giant snails. Battle gigantic beasts. Buy better guns. Blow up walls. Collect fat stacks of cash.