Drug Dealer Simulator 1 & 2 Bundle
DRUG DEALER SIMULATOR **The Xbox edition of the indie hit includes 6 major content updates and a visual overhaul.** Have you ever thought about expanding your own crime empire, without the legal and moral consequences? SIMULATE IT! Now you will finally be able to crawl into the dark alleys of the drug dealing business! Start small, grow BIG! Begin your story in a small dirty hideout and make your way up to controlling the territory, hiring your own minions, opening labs and training the staff. Become a street business mastermind and climb to the very top. But be careful! Nothing is easy in the world of crime... DRUG DEALER SIMULATOR 2 Build your own crime empire from the ground up in a first-person co-op sim set in a dynamic open world. Welcome to Isla Sombra, where power is the only law. ENTER THE LIFE OF CRIME Make crime your day-to-day job. Gather and collect ingredients, work hard to gain customers, take their orders and sell your stock. Remember to use the services of your employees and influencers, and make a fortune! PLAY SOLO OR IN A 3-PERSON CO-OP Hoard the money yourself or split the wealth and responsibilities. Create order or spark chaos when your friends least expect it. GET HANDS-ON WITH CRIME Acquire, process and distribute your products. Buy and produce ingredients, and process, mix and/or purify them to achieve the desired quality. Buy all the best furniture and equipment – decorate and customize your hideouts and stockpile your labs. Hire new employees and assign them gang ranks. WATCH YOUR BACK Deal with crooked cops, gangs and local militia. Avoid, bribe, or parkour your way out of harm's way. Fight enemies and loot better gear, handheld weapons and useful items. Time to show who's boss!