Debtor: Enhanced Edition
Debtor: Enhanced Edition is a retro styled puzzle platformer. You woke up in the strange place, you do not know where you are, but you are sure what is your goal - collect all your debts. In order to escape each level, you need to collect all coins and create path to the exit of the level. It is a dangerous place full of traps and ruthless enemies, be careful! Solve 30 rooms in the 3 different biomes. Move boxes, crush blocks with your head or use explosives for that - create your own path using the environment. Enhanced edition is a ported version with improved graphics and adapted gameplay.