DEAD AHEAD:ZOMBIE WARFARE Starter Bundle
Defend your bus and don’t let the hungry horde eat the living! Breakthrough barricades on your way and set up the battle camp to your advantage. Gather your team of gladiators and send them into battle, use any means necessary to ward off the horde of pixel crazed flesh eaters! Slash, shoot or burn the dead with barrels, Molotov cocktails, and grenades. Be direct and explosive or stealth kill your opponents. Starter Pack contains 4 Military packs, 2200 coins, Exclusive unit, Bus skin.