Cubic Figures
Cubic Figures is a minimalistic puzzle game where you need to make up different figures from a number of given shaped blocks. Take the block, rotate if needed and put it into the outlined figure to fill it. Repeat until all the blocks will be revealed and the outline of the figure will be filled with shaped blocks. Take your time: there's no need to hurry. If you stuck you can use hint button to see the solution.