Crossout — Cleaner Starter Bundle
— Unique armoured car: “Accomplice”; — Weapons: turret cannon “ZS-33 Hulk”, turret “DT Python”; — Cabin: “Bear”; — Unique character portrait: “Hog”; — Unique sticker “Scavenger’s mark”; — Unique paint can “Crust”; — 650 in-game coins. — Maximum number of parts increased to 50. Everybody in the Valley knows that Scavengers are a part of the “Brotherhood” — a military organization, that also includes Steppenwolfs. That’s why discipline and strict hierarchy are highly important and beneficial for Scar AB’s people. But every career ladder has a downside — its first steps. Hog has joined the Scavenger ranks just recently, but he has already proven himself to be a responsible worker in the field of finding the useful “junk” and protecting it from hostile gangs. Scar would gladly promote the rookie, but “he has just started working here”. Good thing that Hog is a professional mercenary who is only interested in his reward, and Scavengers always pay their debts. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 50. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!