Cronostase Electric Collection
A collection of 7 different puzzle game modes (each with 50 levels) based on the box-pushing “Sokoban” genre of games. The game modes are all circuitry/electricity themed, but don't worry: prior knowledge of circuitry is not necessary. (Note: you will NOT be a certified electrician after completing the game.) The modes include: Lighton - Assemble a circuit and turn on all the lights. Watch out though, if you make a short circuit it will EXPLODE! Lighton: Duo - Assemble circuits, but be careful: you can switch between yellow and blue modes and can only move the same colored circuitry! Puzzle Light - Complete circuitry by swapping the position of two static tiles. Puzzle Light: One Move - A logic puzzle where you must figure out how to complete the target with a single move! Puzzle Light: Rotate - Complete circuitry by rotating circuitry tiles in place. Puzzle Light: Slide - This time your tiles can only be slid around the game board in a cardinal direction and won't stop until they hit another tile or a wall. Puzzle Light: Connect - Move the whole circuit around as you pick up more pieces!