Crate Fang
Crate Fang is a pixel art, top-down sokoban game where you play as a golden-armored wolf exploring forgotten medieval ruins. Your mission: solve crate-based puzzles by carefully pushing blocks onto pressure points, unlocking your path through ancient dungeons filled with clever, handcrafted layouts.