Cinders
A mature take on Cinderella that's all about player choices and shaping the famous fairy tale in any way you like. Cinders is a witty young woman living with an overbearing stepmother and her two daughters, as if she was reenacting a certain well-known fairy tale. But unlike its protagonist, Cinders is not afraid of taking fate into her own hands. Even if it means breaking the rules... The game takes a look at four women and what made them who they are. It’s a story about freedom, dreams, sisterhood, and finding your own Happily Ever After that may not exactly agree with the stale morals of classic fairytales. With multiple endings, 120 decision points, and over 300 choices, Cinders gives you total control over the main character’s personality and how her story unfolds.