Cilla
You will acquaint yourself with Cilla - a mysterious entity thrust into the heart of war. She is the Perfect Soldier. Devoid of pain, fear, and remorse. Her journey intertwines with the harsh present and what seems to be an inevitable future, as endless losses and extraterrestrial threats pursue her at every turn. But what will happen when Cilla faces her most challenging trial - a choice that will change everything? Game Features: Narrative Twist: Immerse yourself in the story of the Perfect Soldier in an alternate future universe. Experience her emotions and confront a moral choice that will impact Cilla's fate and that of all humanity. Beautiful Pixel Graphics: Enjoy handcrafted game landscapes, meticulously designed multi-layered backgrounds, and unique enemies in each level. Challenging and Dynamic Combat: Demonstrate maximum agility, collect bonuses, evade enemy fire, and study their behavior and attacks throughout the gripping story of the game. Take up the challenge and determine the fate of the world!