CarX Drift Racing Online
CarX Drift Racing Online is one of the most realistic drift simulators on the market and an open, highly customizable experience for players of any level. The game features realistic physics developed with the CarX Motorsport team (a regular competitor in RDS GP). Driving assist for controllers and keyboards will immerse you into the gameplay right away, and steering wheel setups will let you experience all the challenges and adrenaline of real drifting -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- MULTIPLAYER Multiplayer with no restrictions: Create your own rooms or join an existing one. There are no rules! Have tons of fun driving with other players, or show off your mastery on dozens of configurations in TOP-32 mode. Chat, drive around, create unique liveries and car setups, share them with other players, experiment, or just enjoy the atmosphere! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CUSTOMIZATION You can expect over 120 cars with a wide selection of body kits and parts, as well as a flexible livery system that allows you to bring any visual style to life. Build the car of your dreams, whether that's a JDM-style car or a vintage muscle car. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TUNING Every car can be adapted to your driving style. Five types of modifications, a variety of engines, and over 50 available settings allow you to flexibly configure your car to any racing style. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- MAPS Drive along city streets, mountain serpentines, or racetracks. The game has 19 tracks and a workshop with hundreds of community-created maps. Every track is a challenge to your mastery and a new opportunity to discover your car's potential -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- We value the contribution of every player, whether you're a competition organizer, mods creator, guide writer, or vlogger. Exciting community events will constantly be popping up on our socials and on the game's page. Grow your community or brand with us! Certain features of the game, including mods, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, a child means players under the age of 13, unless local laws specify differently.